Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest filtr Google - kara Google, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest filtr Google?
Co to jest filtr Google?

Filtr Google (Google penalty) to kara nakładana na stronę internetową za naruszenie wskazówek dla webmasterów i stosowanie niedozwolonych metod pozycjonowania.

Kara Google, w przeciwieństwie do bana, nie powoduje usunięcia witryny z indeksu, lecz gwałtowny spadek jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania i mniejszą liczbę odwiedzin.

Wyróżnia się 2 rodzaje filtrów Google:

  • ręczny – nakładany przez pracownika Google,
  • algorytmiczny – nakładany automatycznie przez algorytm Google.

 

Sprawdź również: co to jest filtr algorytmiczny, filtr ręczny, co to jest ban, co to jest wyniki organiczne

Dodatkowe informacje:

  • https://support.google.com/webmasters/answer/40349?hl=pl
  • https://developers.google.com/search/docs/advanced/guidelines/webmaster-guidelines?hl=pl

Definicja pojęcia filtr Google - kara Google
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.