Inna nazwa: współczynnik wiarygodności
Trust flow (TF) to wskaźnik określający wiarygodność witryny na podstawie wartości źródeł, które do niej linkują. Im wyższy wskaźnik Trust Flow tym strona ma lepszą jakość profilu linków. TF został opracowany przez firmę Majestic i często jest wykorzystywany podczas prowadzenia audytów SEO stron internetowych. Przekłada się on na pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
Trust flow to współczynnik wyrażany w wartościach z przedziału 1-100. Im wyższy wynik, tym więcej odnośników prowadzących do domeny z witryn cieszących się dużym zaufaniem. Są to takie witryny, których TF również jest na wysokim poziomie. Pozyskiwanie linkowania ze stron o niskiej jakości nie poprawi wskaźnika wiarygodności.
Trust flow można przetestować wykorzystując narzędzie Majestic lub Ahrefs (wskaźnik nazywany URL Rating).
Sprawdź również: co to jest algorytm Google, co to jest backlink, co to jest link, co to jest wyniki organiczne
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia Trust Flow - wskaźnik wiarygodności
współczynnik wiarygodności
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!