Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads (Ad Scheduling) to ustalenie określonych dni tygodnia oraz godzin, w których reklamy są aktywne i mogą być wyświetlane użytkownikom.
Dzięki temu narzędziu reklamodawcy mogą kontrolować momenty, kiedy ich reklamy są dostępne dla potencjalnej grupy docelowej, optymalizując wydatki reklamowe (stawki CPC dla wybranych słów kluczowych) i docierając do targetu w strategiczny sposób.
Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads używa się wtedy, gdy:
Podstawowe ustawienie kampanii reklamowych w Google Ads to „Wyświetlaj reklamy codziennie i o każdej porze”.
Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads wyłącza możliwość wyświetlania płatnych kampanii w godzinach bądź dniach tygodnia wykraczających poza wybrany przez reklamodawcę czas.
Dostępne jest ustawienie wielu harmonogramów reklam Google Ads na każdy dzień (np. poniedziałek 9:00-13:00 i poniedziałek 15:00-18:00) oraz dostosowanie indywidualnych stawek dla każdego utworzonego bloku czasowego w ramach uruchomionych płatnych reklam Google.
Narzędzie Ad Scheduling znajduje się w ustawieniach kampanii reklamowej lub po lewej stronie menu oznaczone jako – „Harmonogram reklam”.
Sprawdź również: co to jest Google Ads
Definicja pojęcia Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads - Ad Scheduling
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!