Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads co to jest - Ad Scheduling, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads - Ad Scheduling, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads?
Co to jest Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads?

Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads (Ad Scheduling) to ustalenie określonych dni tygodnia oraz godzin, w których reklamy są aktywne i mogą być wyświetlane użytkownikom.

Dzięki temu narzędziu reklamodawcy mogą kontrolować momenty, kiedy ich reklamy są dostępne dla potencjalnej grupy docelowej, optymalizując wydatki reklamowe (stawki CPC dla wybranych słów kluczowych) i docierając do targetu w strategiczny sposób.

W jakich sytuacjach używa się harmonogramu wyświetlania reklam w Google Ads?

Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads używa się wtedy, gdy:

  • reklamodawcy zależy na promowaniu swojej reklamy PPC w określonych dniach (np. w weekendy lub dni powszednie), a nawet w określonych godzinach;
  • przedsiębiorca chce ustawić dostosowanie stawek – zmniejszyć bądź zwiększyć je w ramach wybranych dni lub godzin.

Jak działa harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads?

Podstawowe ustawienie kampanii reklamowych w Google Ads to „Wyświetlaj reklamy codziennie i o każdej porze”.

Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads wyłącza możliwość wyświetlania płatnych kampanii w godzinach bądź dniach tygodnia wykraczających poza wybrany przez reklamodawcę czas.

Dostępne jest ustawienie wielu harmonogramów reklam Google Ads na każdy dzień (np. poniedziałek 9:00-13:00 i poniedziałek 15:00-18:00) oraz dostosowanie indywidualnych stawek dla każdego utworzonego bloku czasowego w ramach uruchomionych płatnych reklam Google.

Narzędzie Ad Scheduling znajduje się w ustawieniach kampanii reklamowej lub po lewej stronie menu oznaczone jako – „Harmonogram reklam”.

Sprawdź również: co to jest Google Ads

Definicja pojęcia Harmonogram wyświetlania reklam w Google Ads - Ad Scheduling
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...