Inna nazwa: atrybut nofollow
Nofollow (atrybut nofollow, rel=”nofollow”) to sposób na poinformowanie robotów sieciowych o braku możliwości przejścia do linku lub linków na stronie. Atrybut nofollow można umieścić w kodzie HTML w sekcji head jako meta tag robots lub bezpośrednio w linku do danej strony.
Atrybut nofollow dodany do odnośnika wygląda następująco:
<a href=”adres URL linkowanej strony” rel=”nofollow”>anchor text</a>
Oznaczenie można też umieścić w tagu meta:
<meta name=”robots” content=”nofollow”/>
Sprawdź również: co to jest crawler, co to jest URL, co to jest link, co to jest Meta Robots, co to jest anchor text, meta tag, co to jest follow
Dodatkowe informacje:
Definicja pojęcia nofollow
atrybut nofollow
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!