CMF co to jest - Content Management Framework, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest CMF - Content Management Framework, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest CMF?
Co to jest CMF?

CMF to skrót od Content Management Framework, czyli framework do zarządzania treścią. CMF to zestaw narzędzi programistycznych, które pozwalają na szybkie tworzenie aplikacji internetowych umożliwiających zarządzanie treścią w systemie CMS (Content Management System). 

Frameworki CMF udostępniają programistom gotowe narzędzia do zarządzania treścią takie jak edytory treści, interfejsy użytkownika, bazy danych i wiele innych. Dzięki temu możliwe jest szybkie stworzenie zaawansowanego systemu zarządzania treścią, bez potrzeby pisania każdej funkcjonalności od zera. Przykładem popularnego CMF jest Symfony CMF.
 

Sprawdź również: co to jest CMS

Definicja pojęcia CMF - Content Management Framework
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...