Inna nazwa: płatne linki
Linki sponsorowane Google Ads (płatne linki, Google Sponsored Links) to płatna forma reklamy w wyszukiwarce Google w postaci linków wyświetlanych w SERP-ach. Występują one zazwyczaj na górze i dole strony i są oznaczone tagiem “reklama”. Działają w formie PPC, a więc koszt naliczany jest od kliknięć w link.
Linki sponsorowane Google Ads to reklama, która jest bardzo podobna do organicznych wyników wyszukiwania w Google. Tak samo składają się z tytułu, opisu i adresu URL. Wyróżnia je jedynie znacznik reklamy. Po kliknięciu w link sponsorowany użytkownik przechodzi do strony.
Linki sponsorowane są jedną z możliwości, jakie oferuje system reklamowy Google Ads (dawniej znany jako Google AdWords). Wyświetlają się one na urządzeniach mobilnych, jak i desktopach. Jest to jeden z najpopularniejszych sposobów na reklamę w sieci.
Reklamy w postaci linków sponsorowanych w Google wyświetlają się na określone słowa kluczowe ustawione w kampanii.
Sprawdź również: co to jest SEM, co to jest PPC, co to jest wyniki organiczne, co to jest wyniki płatne, co to jest słowa kluczowe, co to jest Google Ads, co to jest CPC, co to jest SERP
Dodatkowe informacje:
Definicja pojęcia linki sponsorowane Google Ads - Google Sponsored Links
płatne linki
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!