Inna nazwa: reelsy, rolki na IG
Instagram Reels (rolki na Instagramie) to krótkie, maksymalnie 90-sekundowe wideo, publikowane przez użytkowników w aplikacji Instagram. Rolki na Instagramie wyświetlane są na głównej tablicy, w dedykowanej zakładce Reels (oznaczonej ikonką ) oraz na profilach użytkowników.
Reels został wprowadzony przez Instagram jako odpowiedź na popularność aplikacji TikTok, która zrewolucjonizowała sposób, w jaki ludzie tworzą i konsumują krótkie materiały audiowizualne.
Aby wejść w rolki na Instagramie, wystarczy, że klikniesz ikonę Reels, znajdującą się:
Instagram Reels dostępne są również w profilu użytkownika (jeżeli takie materiały opublikował) oraz na karcie "Eksploruj".
Jeżeli chcesz zrobić Reels na IG, powinieneś postępować według poniższej instrukcji:
Jeżeli zależy Ci na tym, aby Twoje rolki na Instagramie zyskały popularność, skorzystaj z gotowej listy pomysłów SEMPIRE. Twórz Instagram reels, typu:
Instagram Reels różnią się od Insta Stories tym, że są publicznie dostępne dla wszystkich użytkowników Instagrama, co umożliwia dotarcie do szerszej publiczności. Mogą być wyświetlane w zakładce Reels oraz w karcie Eksploruj. Z kolei Insta Stories znikają po 24 godzinach.
Do pozostałych różnic pomiędzy Instagram Reels a Insta Stories zaliczane są:
Warto tworzyć rolki na Instagramie, ponieważ pozwalają one na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zwiększenie zaangażowania użytkowników i budowanie wizerunku marki jako nowoczesnej i kreatywnej. Dzięki dynamicznym filmikom możesz przyciągnąć nowych obserwujących i potencjalnych klientów, a także zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług.
Sprawdź również: co to jest Instagram, co to jest Instastories, co to jest Instagram Ads
Definicja pojęcia rolki na Instagramie - Instagram Reels
reelsy, rolki na IG
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 2 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!