Personal branding co to jest - budowanie marki osobistej, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest personal branding - budowanie marki osobistej, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: marka osobista, promocja marki osobistej

Co to jest personal branding?
Co to jest personal branding?

Personal branding to strategia marketingowa, która ma na celu wypromowanie własnego wizerunku i przedstawienie go odbiorcom w określonym świetle. Obejmuje ona sposób, w jaki dana osoba decyduje się zachowywać, komunikować oraz ukazywać swoją karierę i umiejętności.

Nazwa personal branding może się również odnosić do wizerunku danej osoby w oczach otoczenia, który jest efektem identyfikacji zbieżności, jak i rozbieżności pomiędzy informacjami, które są przez nią deklarowane (między innymi w dokumentach), a jej zachowaniem, cechami, reakcjami oraz umiejętnościami.

Promocja marki osobistej za cel stawia sobie spójną i dopasowaną do odbiorcy komunikację, zdobycie zaufania klientów, a także pokazanie, dlaczego warto skorzystać z usług danej osoby czy firmy.

W przypadku budowania marki osobistej specjalistów i ekspertów jest to kreacja, dzięki której przedstawiają oni propozycje wartości potencjalnym i obecnym klientom. Z kolei personal branding przedsiębiorstw pomaga w skracaniu dystansu między firmą a klientem, nadając jej często cechy osobowościowe.

Sprawdź również: wizerunek firmy, wizerunek firmy w internecie, co to jest strategia marketingowa, employer branding, co to jest marketing internetowy

Definicja pojęcia personal branding - budowanie marki osobistej
marka osobista, promocja marki osobistej
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...