Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest linkowanie wewnętrzne - internal linking, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest linkowanie wewnętrzne?
Co to jest linkowanie wewnętrzne?

Linkowanie wewnętrzne (internal linking) to wszystkie linki w obrębie jednej domeny, które umożliwiają nawigowanie po różnych podstronach serwisu. Dzięki nim użytkownicy łatwiej znajdują na stronie informacje, których potrzebują. Rozbudowana struktura linkowania wewnętrznego pomaga również robotom sieciowym skanującym stronę dotrzeć do wszystkich elementów serwisu.

Linkowanie wewnętrzne to proces tworzenia sieci odnośników w witrynie, która ułatwia crawlerom indeksację podstron. Jakość utworzonych wewnętrznych odnośników łączących podstrony przekłada się na pozycję w rankingu Google. Poprawnie skonstruowana struktura linkowania wewnętrznego sprzyja większej konwersji i poprawia wrażenia użytkowników.

Sprawdź również: co to jest crawler, co to jest UX, co to jest Indeksowanie stron

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia linkowanie wewnętrzne - internal linking
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.