Inna nazwa: strona produktu
Karta produktu (product page) to podstrona w sklepie internetowym dedykowana konkretnemu modelowi produktu. Zawiera kluczowe informacje na jego temat, a więc takie, które są konieczne do podjęcia ostatecznej decyzji zakupowej.
Karta produktu pełni funkcję wirtualnego sprzedawcy, ponieważ odpowiada za jego pełną prezentację. Musi zawierać elementy niezbędne do dokonania świadomego zakupu. W tworzeniu karty produktu niezwykle ważne jest znalezienie złotego środka pomiędzy użytecznością a estetyką.
Dobrze zaaranżowana karta produktu:
Strona produktu wpływa bezpośrednio na konwersję i sprzedaż, dlatego jest jednym z najistotniejszych typów podstron w e-commerce.
Sprawdź również: co to jest sklep internetowy, co to jest e-commerce
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia karta produktu - product page
strona produktu
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!