Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest x-robots-tag, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest x-robots-tag?
Co to jest x-robots-tag?

X-robots-tag to dyrektywy dla robotów sieciowych określające ich sposób na indeksację strony, którą dodaje się w nagłówkach HTTP. Dokonuje się tego z poziomu konfiguracji serwera.

X-robots-tag jest alternatywą dla meta robots i robots.txt. Jest to rozwiązanie szczególnie przydatne do wyłączenia z indeksacji plików PDF lub grafik. Może też być pomocne, kiedy ręczne wdrożenie zmian w meta tagach na stronie byłoby zbyt czasochłonne.

Sposób konfiguracji zależy od typu serwera:

  1. serwer Apache – dyrektywy dodaje się w pliku .htaccess,
  2. serwer Nginx – dyrektywy wprowadza się w pliku .conf.

Sprawdź również: co to jest HTTP, co to jest Meta Robots, co to jest robots.txt, meta tag, co to jest .htaccess, co to jest serwer

Sprawdź na blogu:

Dodatkowe informacje:

  • https://developers.google.com/search/docs/advanced/robots/robots_meta_tag?hl=pl#xrobotstag-implementation

Definicja pojęcia x-robots-tag
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.