Brief (streszczenie) to rodzaj dokumentu zawierający wszelkie niezbędne informacje, które w precyzyjny sposób przedstawiają oczekiwania klienta względem podmiotu, do zadań którego należy stworzenie i realizacja strategii kampanii marketingowej nastawionej na osiągnięcie określonego celu.
Brief jest zestawem informacji, w których z reguły uwzględniane są: dane analityczne na temat rynku, odbiorcy kampanii reklamowej sprecyzowani pod kątem określonych parametrów, koncepcja, pomysł na realizację projektu oraz jego główny cel.
W zależności od intencji klienta można wyróżnić kilka rodzajów briefu, m.in.:
Istnieje kilka podstawowych informacji, na które składa się ten krótki dokument:
Podczas pisania krótkiej formy briefu marketingowego pamiętaj o tym, aby:
Sprawdź również: co to jest personal branding
Definicja pojęcia brief - streszczenie
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 2 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!