Universal Analytics (UA) co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Universal Analytics (UA), co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Universal Analytics?
Co to jest Universal Analytics?

Universal Analytics jest systemem przeznaczonym dla webmasterów, specjalistów SEO, marketerów i właścicieli stron internetowych. Umożliwia on badanie pochodzenia ruchu i analizowanie zachowania użytkowników na stronie. Zebrane informacje gromadzone są na zdalnym serwerze Google.

Universal Analytics to poprzednia wersja narzędzia Google Analytics, która obsługuje wyłącznie analizy danych o stronach internetowych. Jest ona domyślną usługą dla witryn skonfigurowanych w Google Analytics przed 14 października 2020 roku.

1 lipca 2023 roku Universal Analytics przestanie gromadzić i przetwarzać dane analityczne ze stron, a pomiar ruchu i zaangażowania będzie możliwy wyłącznie przy użyciu Google Analytics 4.

Pomiar danych w Universal Analytics oparty jest na odsłonach i sesjach. W przeciwieństwie do Google Analytics 4 pozwala on na analizę zachowania użytkowników wyłącznie w witrynach. Struktura narzędzia zawiera konta, usługi i widoki.

Przykładowe możliwości Universal Analytics to:

  • śledzenie zachowań użytkowników na podstawie współczynnika odrzuceń, czasu spędzonego w witrynie i wyświetleń strony na sesję,
  • tworzenie grup odbiorców,
  • edycja raportów i tworzenie raportów niestandardowych.

Sprawdź również: co to jest Google Analytics, co to jest narzędzia SEO, co to jest Google Analytics 4

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia Universal Analytics
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...