Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna ze specjalizacją reklama i promocja. Tworzeniem, redagowaniem, planowaniem tekstów zajmuje się od ponad 10 lat. Połowę tego czasu, zgodnie ze swoim wykształceniem, spędziła na stanowisku redaktor naczelnej w branżowym czasopiśmie.
W content marketingu rozwija swoje umiejętności od ponad 3 lat. Zaczęła od tworzenia angażujących treści dla różnych branż, w tym finansów, opieki zdrowotnej i e-commerce, pomagając markom w osiąganiu ich celów. Obecnie zarządza zespołem copywriterów w agencji Sempire, optymalizując procesy contentowe, przy zachowaniu wysokiej jakości treści.
Prywatnie - dla zachowania równowagi - uwielbia czytać innych, kręcić kilometry na rowerze, pływać na SUPie czy jeździć na snowboardzie.
Czy emoji wspierają SEO? Dowiedz się więcej na ich zastosowania w meta title, description i treści. Sprawdź, czy mogą wyróżnić Twoją stronę internetową. ✅