Analiza konkurencji SEO – jak zrobić badanie konkurencji z Google? | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Analiza konkurencji SEO – jak zrobić badanie konkurencji z Google?

Analiza konkurencji w SEO jest konieczna, ponieważ pozwala sprawdzić, jakimi technikami posługują się serwisy internetowe z Twojej branży, aby osiągać najwyższe pozycje w Google. Dzięki analizie konkurencji dowiesz się, co musisz poprawić na swojej stronie, aby zacząć więcej sprzedawać.

Sprawdź:

  • co to jest analiza konkurencji w SEO,
  • na jakie obszary zwrócić uwagę, badając strony konkurentów,
  • jak wykonać analizę konkurencji i odnieść zgromadzone informacje do optymalizacji swojej witryny.

Poniższy artykuł przeprowadzi Cię przez kroki, które należy podjąć podczas analizy konkurencji w SEO:

  • dobór odpowiedniej konkurencji – wybór stron internetowych, z którymi konkurujesz lub chcesz konkurować o najwyższe pozycje w Google;
  • analiza słów kluczowych – weryfikacja fraz, na które pozycjonuje się dana witryna, oraz ruchu, jaki pozyskuje z tych fraz;
  • badanie backlinków – sprawdzenie linków zewnętrznych prowadzących do stron konkurencji;
  • poziom optymalizacji SEO – analiza czynników rankingowych na stronie konkurencji.

Analiza konkurencji SEO jest skomplikowanym procesem, który wymaga zazwyczaj zastosowania płatnych narzędzi. Dane zgromadzone na podstawie badań powinny być właściwie zinterpretowane, aby przyniosły pozytywne rezultaty w postaci praktycznych wskazówek dotyczących optymalizacji.

Jeżeli chcesz pozyskiwać więcej klientów z internetu i zwiększyć sprzedaż, skontaktuj się z nami. Nasz doświadczony specjalista SEO przeprowadzi dla Ciebie analizę konkurencji, przygotuje strategię i wdroży optymalizację, dzięki której dotrzesz do większego grona odbiorców!

jak dokonac analizy konkurencji w seo

Co to jest analiza konkurencji w SEO?

Analiza konkurencji SEO to proces, którego celem jest pozyskanie możliwie dokładnych informacji o działaniach prowadzonych przez strony konkurencyjne, celem zwiększenia widoczności i maksymalizacji ruchu pozyskiwanego z naturalnych wyników wyszukiwania. Analiza konkurencji SEO uwzględnia m.in. stopień optymalizacji strony, wielowymiarową ocenę doboru i zastosowania słów kluczowych oraz badanie profilu linków przychodzących (backlink).

Najbardziej popularne narzędzia wykorzystywane do analizy konkurencji to:

  • Screaming Frog – analiza techniczna serwisu,
  • Semstorm – monitoring pozycji, badanie słów kluczowych, analiza SEO,
  • Senuto – analiza widoczności w Google, badanie contentu,
  • SEMRush – analiza słów kluczowych, analiza backlinków konkurencji,
  • Ahrefs – analiza linków przychodzących, ruchu na stronie, optymalizacji technicznej.

Analiza konkurencji to jeden z pierwszych elementów w pozycjonowaniu strony, bez którego nie ma racji bytu strategia SEO czy dobór słów kluczowych. Powinno się ją wykonywać okresowo, aby być na bieżąco z nowymi taktykami rywali.

enlightened ZAPAMIĘTAJ

Analiza konkurencji w SEO z założenia nie jest kopiowaniem pomysłów z innych witryn. Służy zainspirowaniu się rozwiązaniami, jakie stosują Twoi konkurenci, i zaproponowaniu użytkownikom czegoś więcej. Jest bardzo ważnym krokiem podczas planowania strategii SEO, jednak można ją również traktować jako element badania rynku.

Dlaczego analiza konkurencji jest ważna?

Analiza konkurencji jest niezwykle istotna, ponieważ:

  • pomaga zweryfikować dotychczasowe działania optymalizacyjne,
  • pokazuje, na jakie słowa kluczowe (keywords) pozycjonuje się konkurencja,
  • przedstawia, jakie wyniki osiągają konkurenci, stosując swoją strategię,
  • pomaga oszacować, ile czasu potrzeba na osiągnięcie rezultatów w Twojej branży,
  • oszczędza czas, sprawiając, że nie trzeba zaczynać od zera (można bazować na wiedzy konkurencji),
  • weryfikuje, czy Twoje pomysły sprawdzają się u innych,
  • pozwala oszacować budżet potrzebny do osiągnięcia danej pozycji,
  • uzupełnia działania marketingowe i poszerza wiedzę na temat branży.

enlightenedZAPAMIĘTAJ

Celem analizy konkurencji w SEO jest ustalenie najlepszych praktyk, jakie stosuje Twoja konkurencja, aby znaleźć się na pierwszej stronie w Google i pozyskiwać klientów z wyszukiwarki. Dokładne zbadanie stron branżowych z pierwszych stron wyników wyszukiwania pozwoli Ci również określić niedociągnięcia innych witryn, które poprawione na Twojej stronie dadzą możliwość zbudowania przewagi konkurencyjnej w wyszukiwarce Google.

Jak znaleźć konkurencję dla Twojej strony?

Określenie bezpośredniej konkurencji w wyszukiwarce to jeden z najważniejszych etapów w SEO, ponieważ. wpływa na budżet i ilość prac potrzebnych do skutecznego pozycjonowania strony, a także pozwala określić, jak duży ruch i sprzedaż może osiągać Twoja witryna.

Dobierając konkurencję, decydujesz, z kim będziesz rywalizować o wysokie pozycje w rankingu Google. Jeżeli od dłuższego czasu działasz w branży, możesz wiedzieć, kto jest Twoim potencjalnym konkurentem w rankingu Google. Nie jest to jednak wystarczająca przesłanka do wykonania skutecznej analizy konkurencji w SEO.

enlightened ZAPAMIĘTAJ

Konkurencja biznesowa i konkurencja SEO są często traktowane na równi, jednak w większości przypadków różnią się od siebie. Na popularne słowa kluczowe związane z Twoją branżą pozycjonują się również blogi i inne witryny, które nie rywalizują z Tobą pod kątem sprzedaży. Serwisy tego typu nie stanowią Twojej konkurencji biznesowej, natomiast są konkurencją SEO.

Aby sprawdzić, kto tak naprawdę jest Twoją konkurencją w pozycjonowaniu, wykonaj poniższe kroki.

  1. Wypisz swoich konkurentów biznesowych.

Bazując na swoim doświadczeniu, spróbuj wymienić wszystkie firmy, które traktujesz jako swoich bezpośrednich konkurentów i z którymi rywalizujesz na co dzień w pozyskiwaniu klientów. Mogą być to firmy z Polski i z całego świata.

  1. Zrób listę haseł, produktów lub usług związanych z Twoją działalnością.

Sporządź listę słów, które przychodzą Ci na myśl w związku z Twoją działalnością i wymienioną konkurencją biznesową. Mogą być to nazwy produktów lub usług – wszystko, co kojarzy Ci się z Twoją ofertą.

  1. Wpisz w wyszukiwarkę Google zebrane hasła.

Wprowadź w okno wyszukiwarki Google wcześniej zgromadzone frazy pojedynczo. Witryny, które wyświetlą się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (TOP 10) i nie są płatnymi reklamami, są Twoją konkurencją SEO.

  1. Skorzystaj z narzędzi SEO.

Aby mieć pewność, że poprawnie ustaliłeś swoją konkurencję, skorzystaj z płatnych narzędzi SEO. Rozwiązania takie jak Semstorm pozwalają na określenie konkurencji na podstawie wspólnych słów kluczowych.

Po wpisaniu adresu Twojej strony internetowej narzędzie przedstawi Ci konkurentów w wyszukiwarce Google.

analiza konkurencji w semstorm
Wykres konkurencji przedstawiający słowa kluczowe i ruch
Źródło: Semstorm
analiza konkurencji semstrom tabela
Tabela przedstawiająca konkurentów
Źródło: Semstorm

Alternatywnie możesz użyć też narzędzi takich jak Senuto, Ahrefs czy Semrush.

Aby analiza konkurencji w SEO została poprawnie wykonana, dobór konkurencji powinien być właściwy. Jeżeli masz poczucie, że proces ten jest dla Ciebie zbyt skomplikowany lub nie masz dostępu do narzędzi SEO, skorzystaj z naszej pomocy.

Otrzymaj darmową analizę konkurencji już dziś!

Jakie czynniki wziąć pod uwagę, analizując strony konkurencji?

Celem analizy konkurencji SEO jest uzyskanie informacji:

  • od kiedy strona istnieje i się pozycjonuje;
  • w jakim czasie dany serwis zdobył topowe pozycje;
  • jakie działania optymalizacyjne zostały wdrożone przez konkurencję;
  • ile słów kluczowych ma dana witryna;
  • jak wiele serwisów linkuje do stron konkurencji;
  • jakie wyniki widoczności udaje się osiągnąć domenom z Twojej branży;
  • jaką treść poruszają strony cieszące się największym zainteresowaniem.

Aby uzyskać wszystkie te informacje, należy wziąć pod uwagę następujące czynniki:

  • słowa kluczowe, na które pozycjonuje się konkurencja – jaki ruch generują, ile z nich jest w TOP 50, TOP 10 czy TOP 3;
  • backlinki – jak wygląda profil linkowy konkurencji, ile witryn i z jakim autorytetem prowadzi do stron konkurencji;
  • liczba zaindeksowanych stron u konkurencji – ile stron danego serwisu znajduje się w bazie danych wyszukiwarki Google i może wyświetlić się w wynikach wyszukiwania.
  • wiek domeny – kiedy domena została utworzona (ma to znaczenie dla większego zaufania do witryny, które przekłada się na pozycje w Google);
  • strony generujące największy ruch – co zawierają i jaką tematykę poruszają;
  • analiza content GAP – co znajduje się na stronie, a co wyszukują użytkownicy;
  • analiza techniczna – jak wygląda konfiguracja URL-i, meta tagów, nagłówków, obrazów, zabezpieczeń, danych strukturalnych, mapy strony, wydajności i linkowania wewnętrznego.

Jak dokonać analizy konkurencji w SEO?

Badanie konkurencji w SEO dotyczy wielu obszarów związanych z pozycjonowaniem stron w wyszukiwarce Google. Aby analiza była skuteczna i wydajna, należy skupić się na najbardziej istotnych zagadnieniach, które mają największy wpływ na ranking.

Poniżej opisano, jak sprawdzić najważniejsze elementy w analizie konkurencji i jakie narzędzia mogą być do tego przydatne.

enlightened ZAPAMIĘTAJ

Nie wszystkie rozwiązania wykorzystywane na stronach Twojej konkurencji są właściwe. Badanie stron rywali wymaga krytycznego podejścia i wnikliwej analizy. Poprawiając niedociągnięcia konkurentów, masz większą szansę wyświetlać się wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google.

Jeżeli chcesz otrzymać darmową analizę Twojej witryny i konkurencji od specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, skontaktuj się z agencją SEMPIRE!

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji?

Badanie słów kluczowych konkurencji wymaga skorzystania z narzędzi, które w szybki sposób przeanalizują daną witrynę. Czytanie treści na stronie i wybieranie fraz przez człowieka nie ma najmniejszego sensu.

Do analizy słów kluczowych witryn konkurencji może posłużyć Ci narzędzie Ubersuggest. Pozwala na wykonanie 3 analiz dziennie za darmo. Jest ono dostępne pod adresem https://neilpatel.com/ubersuggest/.

  1. Otwórz stronę narzędzia Ubersuggest.
  2. Wprowadź adres URL konkurencyjnej witryny, ustawiając właściwy język.
  3. Przewiń stronę do sekcji “SEO KEYWORDS”.
  4. Przeanalizuj tabelę, sortując słowa kluczowe wedle potrzeb.

Zwróć uwagę na słowa, które generują najwięcej ruchu i które wyświetlają się najwyżej w wynikach wyszukiwania. Ubersuggest przedstawia parametry takie jak liczba zapytań, miejsce w wynikach wyszukiwania, szacunkowa liczba odsłon i trudność w pozycjonowaniu.

Klikając strzałki przy parametrach, możesz zmieniać hierarchię danych w tabeli.

analiza konkurencji slowa kluczowe ubersuggest
Analiza słów kluczowych w narzędziu Ubersuggest dla Neonet

Alternatywą dla Ubersuggest może być Senuto czy Semstorm.

Jak sprawdzić linki konkurencji?

Badanie backlinków stron konkurencji wymaga narzędzi SEO. Możliwość bezpłatnego sprawdzenia linków prowadzących w wersji ograniczonej umożliwia Ahrefs przez stronę internetową pod adresem https://ahrefs.com/pl/backlink-checker.

  1. Otwórz witrynę Ahrefs Backlink Checker.
  2. Podaj nazwę domeny w oknie narzędzia.
  3. Kliknij przycisk “Sprawdź linki zwrotne”.
  4. Przeanalizuj wyniki otrzymane w raporcie.

Otrzymasz informacje na temat oceny DR (domain rating) podanej domeny, która odzwierciedla siłę profilu linków. Dowiesz się, jak duża jest liczba linków zwrotnych i ile z nich ma znacznik follow. W darmowej wersji w tabeli zobaczysz część źródeł linkowania prowadzącego do domeny konkurencji.

analiza konkurencji linki ahrefs
Raport Ahrefs Backlink Checker na temat profilu linków dla strony mediaexpert.pl

Jak sprawdzić liczbę zaindeksowanych stron konkurencji?

Aby sprawdzić liczbę zaindeksowanych podstron w domenie konkurencji, wykonaj poniższe kroki.

  1. Otwórz wyszukiwarkę Google.
  2. Wpisz w okno site: i nazwę domeny konkurencji bez spacji.

Na przykład: site:example.com, gdzie example.com to adres witryny konkurencji. Dzięki komendzie “site:” Google przeszuka jedynie strony należące do tej domeny.

  1. Sprawdź liczbę wyszukanych stron.

Jest ona widoczna na szczycie listy wyszukiwania.

analiza konkurencji liczba zaindeksowanych stron
Liczba zaindeksowanych stron domeny zooplus.pl w Google

Jak sprawdzić wiek domeny konkurencji?

Domeny z dłuższą historią zmian i istniejące od dawna w sieci zazwyczaj są bardziej wartościowe dla odbiorców. Wiek domeny wpływa na zaufanie i pozycję w wynikach wyszukiwania. Aby określić, kiedy dana domena została zarejestrowana, możesz skorzystać z bazy WHOIS dostępnej pod adresem whois.domaintools.com.

  1. Otwórz witrynę bazy WHOIS.
analiza konkurencji wiek domeny
Okno wyszukiwania bazy WHOIS
  1. Wprowadź w okno adres domeny.
  2. Kliknij przycisk “Search”.
  3. Sprawdź w tabeli datę rejestracji domeny.

W wynikach znajdziesz tabelę z wierszem “Dates”. Zawiera on informacje o wieku domeny wyrażonym w dniach, dacie utworzenia, wygaśnięcia i ostatniej aktualizacji.

analiza konkurencji wiek domeny data
Wiek domeny zooplus.pl

Jak znaleźć strony generujące największy ruch w serwisie konkurencji?

Analiza stron pokaże Ci, które podstrony serwisu mają największy ruch, ile zawierają słów kluczowych i na jaki temat są. Możesz do tego wykorzystać płatne narzędzie Semstorm, które jest dostępne pod adresem https://www.semstorm.com/pl.

  1. Otwórz stronę narzędzia.
  2. Przejdź do zakładki "Analiza stron".
  3. Podaj witrynę, którą chcesz sprawdzić.
  4. Przejdź do sekcji "SEO" i elementu "strony".
  5. Przeanalizuj dane w tabeli.
analiza konkurencji strony tabela
Analiza stron konkurencji
Źródło: https://www.semstorm.com/pl/blog/tips-and-tutorials/analiza-stron-w-semstorm

Jak wykonać analizę content GAP?

Analiza content GAP pomoże Ci określić, jakich słów kluczowych jeszcze nie używasz, a jakie frazy masz wspólne z witryną konkurencji. Aby to zrobić, możesz posłużyć się płatnymi narzędziami takimi jak SEMRush Keyword Gap, które jest dostępne przez witrynę https://www.semrush.com/analytics/keywordgap/.

  1. Przejdź na stronę narzędzia SEMRush Keyword Gap.
  2. Dodaj strony, które chcesz porównać w analizie.

Jako pierwszą ustaw swoją stronę. Potem wprowadź adres konkurencji.

analiza konkurencji keyword gap
Domeny do analizy przy pomocy narzędzia SEMRush Keyword Gap
  1. Porównaj strony, klikając przycisk “Compare”.

Przeanalizuj dane z raportu. Sprawdź statystyki wspólnych słów kluczowych i tych unikatowych dla konkurencji.

analiza konkurencji content gap
Raport w narzędziu SEMRush Keyword Gap

Jak przeprowadzić analizę techniczną strony konkurencji?

Analiza techniczna serwisu internetowego powinna skupić się na najbardziej istotnych elementach, które wpływają na pozycjonowanie Twojej konkurencji. Poniżej znajdziesz kroki, które należy wykonać, aby skutecznie przejść przez ten proces.

  1. Zweryfikuj adresy URL.

Weryfikacja adresów URL jest istotna, ponieważ pomaga poprawić pozycjonowanie serwisu i wrażenia użytkowników korzystających z linków prowadzących do witryny.

W tym kroku sprawdź takie elementy jak:

  • długość adresu URL,
  • odpowiedzi HTTP,
  • składowe odnośnika.

Zweryfikuj występowanie błędów, w tym m.in.:

  • wykorzystywanie w adresie polskich znaków diakrytycznych,
  • stosowanie podkreśleń,
  • użycie dużych liter,
  • stosowanie wielu ukośników.
  1. Sprawdź znaczniki TITLE i meta DESCRIPTION.

Znaczniki TITLE i meta DESCRIPTION są istotne z perspektywy użytkownika i robotów analizujących stronę, ponieważ przekazują informację o zawartości danej witryny.

Podczas tej części analizy sprawdź:

  • czy znaczniki zostały stworzone dla każdej strony serwisu,
  • czy mają odpowiednią długość,
  • czy zawierają przydatne informacje dla robotów i użytkowników (słowa kluczowe i CTA).

Dzięki temu dowiesz się:

  • czy istnieją strony bez znaczników TITLE i meta DESCRIPTION,
  • które z nich są zduplikowane,
  • czy nie są zbyt długie – maksymalnie około 60 znaków ze spacjami dla znacznika TITLE i około 160 znaków ze spacjami dla meta DESCRIPTION.

Sprawdź podgląd tytułu i opisu strony w Google.

  1. Przeanalizuj konfigurację nagłówków H1 i H2.

Nagłówki Hx stanowią informację dla użytkowników i crawlerów odwiedzających Twoją stronę – mówią, co zawiera treść (content) danej sekcji i podstrony. W ten sposób ułatwiają poznanie tematyki witryny.

Analizując nagłówki, sprawdź:

  • ich liczbę,
  • długość,
  • zawartość,
  • czy występują na wszystkich podstronach.

Ten krok pozwoli Ci także sprawdzić:

  • jakie strony nie zawierają potrzebnych nagłówków (dla każdej strony powinien być ustawiony jeden nagłówek H1),
  • które strony je powielają,
  • które strony stosują zbyt długie nagłówki Hx.

Wszystkie te elementy są błędami w optymalizacji technicznej serwisu – unikaj ich na swojej stronie.

  1. Zbadaj o konfigurację obrazów.

Obrazy powinny być odpowiednio skonfigurowane, aby roboty wiedziały, co znajduje się na danej grafice. Dzięki temu poprawisz pozycjonowanie serwisu.

Badając optymalizację obrazów, zweryfikuj:

  • opisy alternatywne (atrybut ALT),
  • wykorzystane formaty grafik,
  • rozmiar grafik.

Pozwoli Ci to określić:

  • czy grafiki nie są zbyt duże,
  • czy wszystkie grafiki posiadają konieczny opis alternatywny o poprawnej treści (opisującej to, co przedstawia grafika).
  1. Sprawdź środki bezpieczeństwa na stronie konkurencji.

Bezpieczeństwo witryny jest dla Google bardzo istotne, ponieważ wyszukiwarka nie chce narażać swoich użytkowników na ataki hakerskie i przejęcie danych.

W tym kroku zbadaj:

  • zastosowane protokoły adresów URL – HTTPS jest bardziej bezpieczny niż HTTP.

W ten sposób określisz:

  • jakie podstrony u konkurencji są zabezpieczone.
  1. Porównaj dane strukturalne na innych witrynach.

Dane strukturalne pomagają przekazać Google informację, co zawiera dana witryna, i pomagają przedstawić więcej informacji użytkownikom na stronie wyników wyszukiwania.

Podczas analizy zweryfikuj:

  • rodzaj zastosowanych danych strukturalnych,
  • pojawianie się błędów.

Dzięki temu możesz zainspirować się, jakich danych użyć na swojej stronie.

  1. Zobacz, jak została wdrożona mapa strony u konkurencji.

Mapa strony (sitemap) pomaga robotom sieciowym dotrzeć do każdej strony i zasobu serwisu, dzięki czemu łatwiej jest je dodać do bazy danych Google.

Weryfikując mapę strony konkurencji, zwróć uwagę na:

  • zawartość mapy (jakie URL podstron i multimediów zawiera),
  • indeksowane i nieindeksowane strony i zasoby.

Dzięki badaniu tego elementu konfiguracji witryny możesz wykryć:

  • brakujące linki,
  • osierocone strony,
  • typy podstron wykluczonych z indeksacji, czyli to, jakie strony w Twojej branży są mniej wartościowe dla Google.
  1. Zbadaj szybkość ładowania strony.

Szybkość i wydajność witryny jest czynnikiem rankingowym i wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.

Badanie szybkości strony obejmuje między innymi:

  • weryfikację szybkości ładowania poszczególnych stron serwisu,
  • czas, w jakim podstrony stają się interaktywne dla użytkownika,
  • czas reakcji serwera.

Na prędkość ładowania mają wpływ czynniki, takie jak:

  • wielkość obrazów i kodu strony,
  • technologie zastosowane po stronie serwera,
  • rozwiązania związane z architekturą serwisu.

Do zbadania wydajności skorzystaj z narzędzi takich jak PageSpeed Insights, które sprawdzą serwis po podaniu jego adresu.

analiza konkurencji badanie wydajności
Badanie wydajności dla domeny x-kom.pl przy użyciu PageSpeed Insights
  1. Zweryfikuj linkowanie wewnętrzne.

Linkowanie wewnętrzne serwisu jest niezwykle istotne, ponieważ tworzy sieć ułatwiającą robotom sieciowym i użytkownikom nawigować po stronie serwisu.

Podczas analizy weź się pod uwagę:

  • zagnieżdżenie stron,
  • czy do wszystkich stron prowadzą linki,
  • jakie kotwice (anchor text) są przypisane do odnośników.

Dzięki temu ocenisz:

  • strukturę treści na stronach konkurencji.

Powyższe kroki możesz wykonać przy użyciu narzędzia Screaming Frog, jednak jego darmowa wersja jest rozwiązaniem odpowiednim dla małych i średnich firm, ponieważ pozwala na zbadanie do 500 adresów URL.

Jeżeli chcesz, aby analiza techniczna witryny była wykonana w kompleksowy sposób, skontaktuj się z nami. Przeanalizujemy dla Ciebie konkurencję i przedstawimy wyniki w zrozumiałej formie.

Badanie konkurencji w SEO – podsumowanie

Analiza konkurencji to złożony proces, na który składa się:

  • określenie stron konkurencyjnych w wynikach wyszukiwania;
  • analiza słów kluczowych konkurencji;
  • sprawdzenie linkowania konkurencji;
  • weryfikacja liczby zaindeksowanych stron przez Google;
  • badanie wieku domeny konkurencyjnych stron;
  • analiza stron generujących największy ruch;
  • badanie content GAP;
  • analiza techniczna strony.

Do skutecznego badania konkurencji i wyciągnięcia odpowiednich wniosków potrzeba wiedzy i doświadczenia. Bez zaawansowanych, płatnych narzędzi SEO analiza konkurencji SEO jest bardzo trudna, czasochłonna i często niemożliwa w zakresie pozwalającym przygotować kompleksową strategię pod pozycjonowanie.

Skontaktuj się z nami i otrzymaj darmową analizę konkurencji w SEO.

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

5 / 5 według 47 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...