Agencja SEO – co to jest i czym się zajmuje? | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Agencja SEO

Przekaż firmę w ręce profesjonalnej agencji SEO, której wartość stanowią doświadczeni specjaliści dysponujący niezbędną wiedzą i najnowszymi narzędziami.  

SEMPIRE to firma SEO, która zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarkach. Opracowujemy rozwiązania, które pomogą wygenerować wartościowy ruch w serwisie i przełożyć go na zysk. 

Zajmuj wysokie pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwania dzięki skrojonej na miarę strategii. Dobrze wiemy, co zrobić, aby użytkownicy trafili wprost na Twoją witrynę.

Współpraca z agencją SEMPIRE to:

  • darmowa konsultacja ze specjalistą SEO,
  • bezpłatny audyt SEO pod kątem kondycji Twojej strony internetowej, 
  • darmowa analiza branży i konkurencji,
  • indywidualna strategia SEO, skrojona pod potrzeby Twojego biznesu,
  • optymalizacja techniczna witryny, link building, content marketing i zaawansowana analityka internetowa,
  • wsparcie ze strony dedykowanych opiekunów projektu,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi,
  • monitorowanie na bieżąco efektywności wdrożonych prac, raportowanie wyników, rekomendowanie nowych rozwiązań i bieżące optymalizacje.

Opowiedz nam o swoich potrzebach i oczekiwaniach. Przygotujemy rozwiązania, dzięki którym zwiększysz rozpoznawalność marki w sieci.  

Agencja SEO – co to jest i czym się zajmuje? 

Z wyszukiwarki Google korzysta już ponad 4 mld osób na całym świecie i prawie 30 mln internautów w Polsce, co stanowi aż 95% wszystkich użytkowników sieci w kraju (źródło: interaktywnie.com). 

Za tak mocną pozycją giganta z Mountain View przemawia jego popularność i możliwość personalizowania przekazu do konkretnego odbiorcy. Wyszukiwarki są najlepszym źródłem wartościowego ruchu w serwisach i wyprzedzają w tym aspekcie social media o ponad 300% (źródło: globalnewswire.com). Oznacza to, że Google jest obecnie najlepszym medium wykorzystywanym do reklamy produktów i usług. 

Jednakże nawet najlepiej zaprojektowany serwis nie przyczyni się do osiągnięcia określonych celów biznesowych, jeśli nie zajmie wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Wystarczy tylko wspomnieć, że pierwszy wynik organiczny w Google klika blisko 30% użytkowników! (źródło: interaktywnie.com).

Agencja SEO wspiera przedsiębiorców w walce o najwyższe pozycje w Google. Dzięki kompleksowym usługom firmy od pozycjonowania zaoszczędzisz czas i skupisz się na prowadzeniu swojej działalności. Sprawdź, czym dokładnie zajmują się agencje SEO i jak mogą Ci pomóc w pozyskiwaniu klientów wprost z wyszukiwarki. 

Szukasz rozwiązań, które przybliżą Cię do sukcesu? Skorzystaj z bezpłatnej analizy, na podstawie której otrzymasz indywidualną strategię reklamy w Google.  

Zamów bezpłatną analizę teraz!

agencja seo

Agencja SEO – co to jest? 

Firmy SEO zajmują się optymalizacją serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych – głównie wyszukiwarki Google. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest możliwe tylko dzięki precyzyjnie obranej strategii i zastosowaniu odpowiednich narzędzi. 

Celem agencji SEO jest zatem osiągnięcie jak najwyższej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania oraz wygenerowanie wartościowego ruchu w serwisie, co ma bezpośrednie przełożenie na wzrost sprzedaży produktów lub usług. 

Agencja SEO, agencja SEM i agencje marketingowe często są ze sobą mylnie utożsamiane. Choć w ich portfolio znajdują się podobne usługi, w rzeczywistości praca każdej z nich przebiega w nieco inny sposób. 

Czym zajmuje się agencja SEO? 

Agencje SEO proponują bardzo szerokie spektrum działań. Do ich zadań należy zdefiniowanie słabych i mocnych stron serwisu internetowego oraz świadczenie usług, dzięki którym witryna będzie mogła osiągnąć wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania. 

Firmy SEO realizują także indywidualne potrzeby klientów w celu poprawy funkcjonalności i użyteczności witryny, co wpisuje się w popularną dziś koncepcję SXO (ang. Search Experience Optimization), łączącą działania SEO (ang. Search Engine Optimization) z projektowaniem UX (ang. User Experience) i mającą olbrzymi wpływ na maksymalizację konwersji. 

Do najważniejszych usług świadczonych przez agencje SEO należą:

  • konsultacja i określenie najważniejszych celów klienta,
  • profesjonalny audyt SEO,
  • optymalizacja techniczna strony internetowej,
  • link building,
  • content marketing,
  • analityka internetowa.

Zdefiniowanie celów i konsultacja 

Działania agencji SEO rozpoczyna indywidualna konsultacja z klientem, której zadaniem jest jasne sprecyzowanie określonych celów biznesowych oraz zaproponowanie ewentualnych pomysłów.

Na podstawie wywiadu specjalista SEO może ustalić priorytety, co znacznie ułatwia mu realizację działań i obranie najważniejszego kierunku strategii, kluczowego dla osiągnięcia wysokich pozycji w Google. 

Na tym etapie bardzo ważna jest komunikacja – pozwala ona zrozumieć klientowi, jakich modyfikacji należy dokonać w obrębie witryny, aby dostosować ją do aktualnych wymogów wyszukiwarek internetowych. 

Duże znaczenie w całym tym procesie ma zatem doradztwo firmy SEO. W jego zakresie klient otrzymuje całą paletę indywidualnie dobranych metod  i narzędzi niezbędnych do osiągnięcia określonych celów oraz wiedzę na temat ich funkcjonowania, co pozwala lepiej zrozumieć techniczny aspekt SEO.

Nie bez znaczenia pozostaje także określenie zasięgu prowadzonych działań (pozycjonowanie lokalne, ogólnokrajowe, międzynarodowe) już na tym etapie współpracy.  

W celu informowania na bieżąco klienta o postępie realizacji działań oraz poczynionych prac, agencje SEO przydzielają indywidualnego opiekuna, który jest zarazem wsparciem, a także nośnikiem najważniejszych z punktu widzenia usługobiorcy informacji.

Stały kontakt i raportowanie efektów stanowi nieodzowny element pracy nie tylko firmy SEO, ale również praktykę stosowaną przez agencje SEM i inne firmy zajmujące się reklamą w internecie. 

Audyt SEO

Choć konsulting marketingowy stanowi punkt startowy dla wprowadzenia jakichkolwiek działań w zakresie optymalizacji strony, nie byłby on kompletny, gdyby nie profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO. Określenie kondycji serwisu i jego ocena stanowią ważny element w procesie działań agencji od pozycjonowania. 

Aby obrać odpowiedni kierunek i dopasować do niego narzędzia, należy zweryfikować serwis internetowy pod kątem jego mocnych i słabych stron. W tym celu specjalista SEO dokonuje rewizji wszystkich elementów witryny, które mają wpływ na pozycję w wyszukiwarkach – od jej szybkości, poprzez strukturę, opublikowane treści, adresy URL, linki i przekierowania, kod źródłowy, na użyteczności kończąc. 

Optymalizacja techniczna strony internetowej 

Część dotycząca technicznej optymalizacji witryny stanowi kluczowy element działań firmy SEO. Uzyskanie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania jest celem, do którego dążysz nie tylko Ty, ale i Twoja konkurencja. Kluczem jest więc podjęcie działań, w efekcie których Twoja witryna zostanie oceniona przez Google jako ta bardziej wartościowa. 

Agencje SEO optymalizują strony w taki sposób, aby spełniły one wszelkie warunki skutecznego pozycjonowania, a zatem były dostosowane do ponad 200 czynników rankingowych, które mają wpływ na pozycję w Google. 

Agencja SEO przygląda się witrynie w sposób kompleksowy – musi wziąć pod uwagę nie tylko specyfikę działania robotów Google, ale i funkcjonalność strony oraz jej odbiór przez użytkowników. Część z tych elementów jest określana już na etapie audytu SEO:

  • architektura strony
  • analiza słów kluczowych (ang. keyword research),
  • responsywność witryny,
  • ustawienie metadanych,
  • optymalizacja contentu,
  • optymalizacja szybkości serwisu,
  • poprawa strony pod względem doświadczeń użytkownika (UX).

Działania agencji SEO nie obejmują jedynie prac w obrębie technicznej optymalizacji strony (ang. SEO on-site / SEO on-page), ale również realizację działań poza nią (ang. SEO off-site / SEO off-page), w tym pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych. 

Na autorytet strony i jej ocenę przez roboty Google wpływa także ilość i jakość prowadzących do niej odnośników z serwisów zewnętrznych. Zdobywanie linków ze sprawdzonych i dobrze rankingujących witryn wpływa na popularność strony, buduje do niej zaufanie i w znacznym stopniu poprawia pozycje w wyszukiwarce.  

Content marketing

Bez wątpienia content marketing jest jednym z kluczowych obszarów, zajmujących szczególne miejsce w procesie pozycjonowania stron internetowych. Publikacja wartościowych treści zarówno w obrębie witryny, jak i poza nią, jest ważna w kontekście budowania renomy serwisu jako źródła rzetelnej wiedzy, a firmy jako eksperta w branży.

Im więcej wysokiej jakości contentu, tym większe grono odbiorców, a to bezpośrednio przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności oraz sprzedaży. 

Najlepsza agencja SEO skupia wokół siebie nie tylko wybitnych pozycjonerów, ale również kreatywnych copywriterów posiadających elementarną wiedzę z zakresu SEO. Wysokiej jakości treści skutecznie wspierają działania pozycjonerskie, ponieważ odpowiadają na potrzeby użytkowników, którzy wpisują konkretne zapytania w wyszukiwarkę i na tej podstawie szukają rzetelnych informacji oraz praktycznych porad. 

Budowanie lojalności wokół serwisu poprzez wartościowy content zachęca użytkowników do większej interakcji. Content marketing nie ogranicza się jedynie do tworzenia tekstów na stronę główną czy kluczowe kategorie serwisu. To również publikacje w obrębie bloga firmowego, artykuły sponsorowane, webinary, e-booki, infografiki czy case studies. 

Analityka internetowa

Agencje SEO na bieżąco monitorują efekty swojej pracy i dokonują niezbędnych zmian w obrębie strony internetowej, w celu uzyskania czołowej pozycji w wyszukiwarkach. Z pomocą narzędzi takich jak Google Analytics czy Google Search Console specjaliści analizują serwis pod kątem jego widoczności, ruchu, a więc i tego, jak oceniany jest on przez Google.

W całej złożonej pracy agencji SEO ważny element stanowi kontakt z klientem i raportowanie wyników, a także rekomendacje, które mają na celu usprawnić dotychczasowe działania i przyspieszyć cały proces pozycjonowania strony www. 

Agencja SEO – dlaczego warto podjąć z nią współpracę?

Podjęcie współpracy z agencją SEO to gwarancja kompleksowych i systematycznych działań, które przynoszą wymierne korzyści dla Twojego biznesu.

Głównym czynnikiem determinującym wybór firmy pozycjonerskiej i przekazanie w jej ręce działań na rzecz reklamy w internecie jest aktualna wiedza na temat trendów i nowinek technicznych w świecie SEO. Wszystkie te elementy są niezbędne dla skutecznej promocji firmy w sieci. 

Współpraca z agencją SEO to:

  • większa rozpoznawalność marki,
  • wysokie pozycje i większa widoczność strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania,
  • większy i wartościowy ruch na stronie internetowej,
  • pozytywny wizerunek firmy,
  • dotarcie do potencjalnej grupy docelowej i budowanie wokół marki wiernej społeczności,
  • nieustanny rozwój biznesu,
  • przewaga nad konkurencją,
  • niski koszt dotarcia do klienta,
  • długofalowe efekty.

Agencja reklamowa SEO to całe spektrum korzyści dla Ciebie i Twojej firmy. Sprawdź, co możesz zyskać, podejmując współpracę z firmą pozycjonerską.

Dostęp do narzędzi i technologii marketingowych 

Liczba zadań stojąca przed przedsiębiorcą w kontekście optymalizacji strony oraz działań na rzecz budowania relacji z klientami jest ogromna. To nie lada wyzwanie, które w dłuższej perspektywie czasu generuje coraz wyższe koszty.

Na dostęp do profesjonalnych narzędzi mogą sobie pozwolić tylko nieliczni, a ich obsługa wymaga olbrzymiej wiedzy, doświadczenia, dużej ilości zasobów czasowych i zaangażowania. 

Agencja SEO dysponuje nowoczesnymi narzędziami i technologiami, pozwalającymi prowadzić działania pozycjonerskie i analityczne na szeroką skalę. Są to m.in.: Ahrefs, Senuto, Semstorm, Surfer czy Screaming Frog.

Redukcja kosztów 

Prace związane z reklamą w wyszukiwarce są skuteczne jedynie wtedy, gdy nad ich realizacją i efektami czuwa wykwalifikowany zespół fachowców.

Zatrudnienie specjalistów z wielu dziedzin: w tym pozycjonerów, web developerów czy specjalistów od content marketingu, generuje duże koszty. Dla większości firm jest to nieopłacalne.

Zdecydowanie bardziej ekonomicznym rozwiązaniem jest powierzenie wszystkich działań z zakresu pozycjonowania profesjonalnej agencji SEO.   

Zespół fachowców 

Narzędzia SEO są bezużyteczne bez doświadczenia i wiedzy specjalistów. Zaangażowanie agencji SEO daje gwarancję, że wszystkie działania zostaną zrealizowane przez kompetentnych i wyposażonych w wiedzę ekspertów w dziedzinie pozycjonowania.

Istotnym elementem pracy specjalisty SEO jest ciągłe monitorowanie trendów. Samodzielne dotrzymywanie tempa wszystkim pojawiającym się zmianom i reagowanie na nie w porę wiąże się z dużym zaangażowaniem – zarówno jeżeli chodzi o wspomniane koszty, jak i potrzebny czas. 

Oszczędność czasu

Wszystkie obszary, którymi zajmuje się firma od pozycjonowania – optymalizacja serwisu, analiza konkurencji, monitorowanie efektów, link building – wymagają godzin, tygodni i miesięcy.

Zamiast skupiać się na wszelkich aspektach związanych z promocją firmy w wyszukiwarce, zdecydowanie lepiej powierzyć te zadania agencji SEO i zająć się prowadzeniem działalności oraz rozwojem własnego biznesu. 

Monitorowanie efektów i cykliczne optymalizacje

Działania realizowane przez agencje SEO nie są jednorazowe i nie przynoszą natychmiastowych rezultatów. Proces pozycjonowania jest długofalowy i wymaga od specjalistów systematycznej pracy. Dynamicznie zmieniające się trendy wymagają też natychmiastowej reakcji.

Firmy pozycjonerskie monitorują na bieżąco zmiany zachodzące w środowisku internetowym i dobierają do nich odpowiednią strategię SEO. Cykliczne rekomendacje i optymalizacje gwarantują stabilne efekty w postaci wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. 

Agencja reklamowa SEO – jak wybrać i na co zwrócić uwagę?  

Na rynku znajdziesz wiele interesujących ofert w zakresie SEO i reklamy w internecie. Najwięcej z nich, bo aż 1/3, działa na terenie Poznania. 

W związku z tym, że proces pozycjonowania jest długi, a efekty widoczne dopiero po pewnym czasie współpracy, przed podpisaniem długoterminowej umowy z agencją SEO, warto przyjrzeć się jej dotychczasowym realizacjom i wynikom. 

Przeszukując zasoby internetu w poszukiwaniu najlepszej agencji SEO, zwróć szczególną uwagę na:

  • referencje – opinie dotychczasowych klientów oraz partnerów biznesowych będą stanowiły podstawę do zobrazowania efektywności przeprowadzonych działań przez poszczególne firmy SEO;
  • indywidualne podejście – uniwersalna strategia reklamy w internecie, z której może skorzystać każdy klient, nie przyniesie zamierzonych efektów. Wybierz agencję SEO, która na starcie oferuje indywidualną analizę Twojego serwisu i konkurencji, a także bezpłatną konsultację. Tylko dopasowana do konkretnego profilu biznesowego strategia SEO wygeneruje wartościowy ruch na stronie i przyniesie wymierne korzyści w postaci zysku;
  • specjalizacje branżowe – sprawdź, czy agencja SEO, którą chcesz wybrać, posiada już doświadczenie w prowadzeniu strategii stricte związanej z Twoją branżą;
  • staż na rynku – dowiedz się, ile lat na rynku działa agencja reklamowa SEO, jakie ma doświadczenie i jaką liczbą zrealizowanych projektów może się pochwalić;
  • narzędzia i technologie – wykwalifikowani eksperci oraz ich doświadczenie nie będą pomocne, jeśli nie mają oni do dyspozycji zaawansowanych narzędzi, które pozwolą na realizację zamierzonych celów i osiągnięcie satysfakcjonujących wyników. Zorientuj się, jakimi technologiami dysponują poszczególne agencje SEO i czy korzystają z partnerstwa oraz wsparcia dużych firm, np. Google;
  • umowę i jej warunki – jeśli część zapisów znajdujących się w umowie jest mało czytelna, poproś o ich dokładne wyjaśnienie – nie każdy klient zna mechanizmy rządzące światem SEO. Wszystko to, co znajduje się w umowie, powinno być dla Ciebie klarowne;
  • cykliczne raportowanie – jako klient masz pełne prawo do otrzymywania wszelkich sprawozdań z realizacji działań i bieżących statystyk. Wybierz agencję SEO, dla której jednym z priorytetów jest ciągły kontakt z usługobiorcą i raportowanie wyników, a także informowanie o każdej modyfikacji wdrożonej w serwisie; 
  • sposób komunikacji – dobra komunikacja to podstawa udanej współpracy. Dowiedz się, w jaki sposób będziesz otrzymywać raporty z realizacji zadań, a także kto będzie osobą pierwszego kontaktu w razie jakichkolwiek niejasności. Najlepsza agencja SEO przekaże do Twojej dyspozycji co najmniej dwóch dedykowanych opiekunów. Z pierwszym z nich dopełnisz wszelkich formalności. Będzie on także Twoim doradcą. Drugi natomiast będzie wsparciem technicznym, czuwając nad Twoją stroną internetową. Bez względu na to, którego z obszarów dotyczą Twoje wątpliwości, nie bój się zadawać pytań. 

Na co się przygotować, podejmując współpracę z firmą SEO?

Podejmując współpracę z agencją SEO, bez względu na elementy wskazane powyżej, powinieneś uzbroić się w cierpliwość. Żadna firma od pozycjonowania nie jest w stanie zagwarantować natychmiastowych efektów i niemal od razu przebić konkurencję w rankingu Google, zwłaszcza gdy ta pracowała na swoje wyniki od lat. 

Przygotuj się na:

  • długofalową współpracę – osiągnięcie najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania wymaga czasu, zwłaszcza jeśli zaczynasz od zera lub działasz w konkurencyjnej branży. Jednym z czynników wpływających na pozycję witryny w Google jest rozpoznawalność marki. Jej popularność można zbudować wyłącznie wtedy, gdy specjalista ma do dyspozycji więcej czasu i przestrzeni do działania;
  • zmiany – pozycjonowanie wymaga otwartości na zmiany, zwłaszcza w obrębie Twojego serwisu. Przygotuj się na cykliczne rekomendacje i systematyczne optymalizacje witryny. Pamiętaj o kompromisach – jeżeli specjalista SEO sugeruje rozbudowę strony lub dokonanie innych kluczowych zmian, robi to na podstawie dogłębnej analizy Twojej konkurencji. Jeżeli sam zamierzasz wprowadzić duże zmiany w swoim serwisie, wyraźnie to komunikuj, ponieważ wiąże się to z przebudową strategii pozycjonowania;
  • inwestycję – niski budżet znacznie ogranicza zakres działań agencji SEO. Jeśli dokonałeś skrupulatnej selekcji i wybrałeś firmę od pozycjonowania, bądź gotowy przeznaczyć większe zasoby finansowe na realizację poszczególnych zadań i ewentualne dofinansowanie projektu, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Konieczność zaangażowania co najmniej kilku specjalistów, koszt narzędzi, wydatki związane z dystrybucją publikacji sponsorowanych – wszystko to oznacza inwestycję, zwykle od kilku tysięcy wzwyż;
  • obustronną współpracę – współpraca z agencją SEO musi opierać się na obustronnej wymianie informacji. Optymalizacja serwisu i zwiększenie jego widoczności wymaga od specjalistów SEO dokładnego poznania Twojej branży. Wspieraj agencję w działaniach, dziel się swoją wiedzą, przedstawiaj pomysły – wszystko to ma niebagatelne znaczenie w całym procesie pozycjonowania.   

Agencja SEO – sposób rozliczeń

Przed podpisaniem umowy zwróć uwagę na zapis dotyczący sposobu rozliczania agencji SEO. Efekty wdrożonych prac będą widoczne po pewnym czasie, dlatego działania powinny być prowadzone systematycznie, zgodnie z przyjętymi założeniami. Taki model pracy firmy SEO przyniesie najlepsze efekty. 

W związku z tym przyjrzyj się sposobowi rozliczeń – za efekt lub w abonamencie. Choć pierwszy model jest już rzadko wykorzystywany, nadal można spotkać agencje, które go stosują, a to może wiązać się z:

  • nieuczciwymi praktykami SEO (ang. black hat SEO), m.in. poprzez maskowanie treści, maksymalne upychanie fraz czy niewłaściwe pozyskiwanie linków. W przypadku wykrycia tego typu naruszeń, na Twoją stronę mogą zostać nałożone filtry lub bany, co w konsekwencji obniży jej widoczność lub nawet całkowicie wykluczy ją z rankingu Google; 
  • wykorzystaniem fraz z niską wyszukiwalnością (ang. Search Volume). Wybrane przez agencję SEO słowa kluczowe, które są łatwe do pozycjonowania, zaspokoją Twoje aspiracje jedynie na chwilę. W dłuższej perspektywie czasu nie przyniosą one jednak spodziewanego efektu.

Zdecydowanie lepszym wyborem jest rozliczenie w formie abonamentu. Stała opłata miesięczna pozwala na prowadzenie naturalnych i długofalowych prac. Dzięki temu możesz mieć pewność, że wdrażane rozwiązania nie będą doraźne i krótkotrwałe, ale dobrane skrupulatnie i nastawione na sukcesywne budowanie wysokiej pozycji marki w internecie.

Z uwagi na czas, jaki jest potrzebny na uzyskanie wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, umowa w modelu abonamentowym z reguły trwa od 12 do 24 miesięcy. 

Z perspektywy klienta jest to najkorzystniejsze pod względem finansowym rozwiązanie, bo poza jasno określonym czasem trwania umowy, otrzymuje on także m.in. liczbę i wykaz słów kluczowych.

Osoby, które podchodzą sceptycznie do usług świadczonych przez agencje SEO, boją się podjąć współpracy na długi okres lub po prostu są niezdecydowane, mogą skorzystać z umów na 3 lub 6 miesięcy. To wystarczający czas na to, aby przyjrzeć się działaniom firmy pozycjonerskiej i zaobserwować efekty jej pracy, a także podjąć decyzję co do dalszej współpracy.  

Agencje SEO a agencje SEM – czym się różnią?

Agencja SEO realizuje działania zmierzające do uzyskania wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. 

Agencja SEM natomiast, poza powyższą usługą, świadczy także pomoc w zakresie prowadzenia kampanii PPC (ang. Pay Per Clickpłatność za kliknięcie), a więc zwiększenia widoczności strony internetowej również w płatnych wynikach wyszukiwania. Wykorzystuje do tego system reklamowy Google Ads, w tym linki sponsorowane czy remarketing

Agencje SEM zajmują się zatem kompleksowym marketingiem internetowym, wykorzystując zarówno płatne, jak i bezpłatne zasoby promocji w wyszukiwarce. 

Wiele firm łączy w swojej pracy te dwa obszary, dlatego można spotkać je pod nazwą “agencja SEO/SEM”.  

Czym różni się agencja SEO od agencji interaktywnej?

Agencja interaktywna specjalizuje się w budowaniu wizerunku firmy w internecie. Skupia specjalistów z różnych obszarów – od web designerów, po specjalistów SEO, grafików oraz osoby prowadzące profile firm w mediach społecznościowych. Zakres usług agencji interaktywnej jest zatem dużo szerszy niż agencji SEO. 

Agencje SEO a freelancer – co lepsze?

Agencja SEO dysponuje szerszym zasobem narzędzi i ma w swoich szeregach specjalistów z wielu dziedzin. Freelancer działa natomiast samodzielnie, przez co nie jest w stanie zrealizować wszystkich celów z takim rezultatem, jak zespół ekspertów. 

Ile kosztują usługi agencji SEO? Przykładowy cennik

Zakres działań agencji SEO jest bardzo szeroki, w związku z tym określenie jednej, stałej ceny dla każdego klienta decydującego się na skorzystanie z usługi pozycjonowania jest zadaniem trudnym.

Na miesięczny koszt współpracy z firmą pozycjonerską wpływ ma wiele czynników SEO, w tym między innymi:

  • branża, w której działa Twoja firma,
  • liczba fraz kluczowych i ich konkurencyjność,
  • jakość strony internetowej,
  • obecnie zajmowana pozycja w wyszukiwarce Google,
  • historia pozycjonowania serwisu,
  • długość trwania umowy.

W agencji SEO/SEM SEMPIRE ustalamy cenę, biorąc pod uwagę wiele składowych, które wpływają na całkowity koszt usługi. W związku z wieloma zmiennymi i liczbą czynników SEO wycenę przygotowujemy indywidualnie i całkowicie bezpłatnie. 

Do każdej współpracy podchodzimy w sposób projektowy, co oznacza, że środki przekazane na reklamę w internecie zostaną optymalnie wykorzystane, a cały proces skrupulatnie zaplanowany przez naszych Specjalistów. 

Oferujemy elastyczne modele rozliczeń, dopasowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Ceny pozycjonowania stron www przez naszą agencję SEO mogą zaczynać się już od:

  • 500 zł dla firm świadczących usługi lokalnie lub przedsiębiorstw produkcyjnych,
  • 1500 zł dla sklepów internetowych działających szeroko w branży e-commerce.

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny już teraz!

Agencja SEO Poznań – oferta SEMPIRE

Agencja reklamowa SEO SEMPIRE wspiera klientów i ich biznesy, oferując profesjonalne pozycjonowanie stron www, wyróżniające się dużą skutecznością.

Jest to możliwe tylko dzięki zespołowi fachowców, którzy podczas realizacji zadań wykorzystują specjalistyczne narzędzia. Twoja firma w naszych rękach to szereg korzyści odpowiadających potrzebom biznesowym – z nami wykreujesz pozytywny wizerunek firmy w sieci i zajmiesz czołowe pozycje w Google. 

Dobrze wiemy, jakie działania musimy podjąć, aby internauci trafili właśnie na Twoją stronę i wybrali oferowane przez Ciebie produkty lub usługi. 

Poznaj opinie klientów, którzy zdecydowali się nam zaufać. Skorzystaj z usług SEMPIRE i osiągnij wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. 

Zamów darmową konsultację!

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

4.95 / 5 według 398 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...